Kalender Skövde

Våra möten är informella och trevliga. Alla är välkomna! Du behöver varken ha förkunskaper eller ta på dig arbetsuppgifter. Du behöver inte ens säga något om du inte vill. Det går alldeles utmärkt att bara sitta och lyssna.

Medlems- och styrelsemöten hålls i föreningens lokal på Björkvägen 23 (vid Laketorget på Östermalm; karta finns längst ner på sidan).

Om du vill använda lokalen till någon aktivitet, till exempel politisk fika, temakväll, studiecirkel eller motionsskrivning, kontakta någon i styrelsen. Detsamma gäller om du bara vill kolla på lokalen när det inte är möte. Vår lokal är till för alla medlemmar i Vänsterpartiet.

Förutom det som står i kalendern har vi ibland Röd Lördag. Oftast brukar vi dela ut flygblad i Skövde centrum eller i Södra Ryds centrum, men vi kan också ägna oss åt någon annan utåtriktad aktivitet. Den behöver inte ens göras på en lördag … Hör av dig till [email protected] om du vill vara med. Kom gärna med förslag på vad vi kan göra!

Klicka på "Visa inaktuellt" för att se inaktuella poster, klicka igen för att dölja dem.

Visa inaktuellt

Måndag 1 maj 2017.
1 maj-firande.
Samling 10:30 vid lokalen på Björkvägen 23 för de som vill vara med och förbereda.
Program 1 maj.

Tisdag 9 – fredag 12 maj 2017
Vi kan inte vara i lokalen.
Skövdebostäder lägger om golvet i korridoren.

Måndag 29 maj 2017 kl. 18:30 i lokalen på Björkvägen 23.
Medlems- och styrelsemöte.
Vi bjuder på fika.

Söndag 11 juni 2017 kl. 16:00.
Grillkväll hos Dag och Elizabeth.