Kalender Skövde

Våra möten är informella och trevliga. Alla är välkomna! Du behöver varken ha förkunskaper eller ta på dig arbetsuppgifter. Du behöver inte ens säga något om du inte vill. Det går alldeles utmärkt att bara sitta och lyssna.

Medlems- och styrelsemöten hålls i föreningens lokal på Björkvägen 23 (vid Laketorget på Östermalm; karta finns längst ner på sidan).

Om du vill använda lokalen till någon aktivitet, till exempel politisk fika, temakväll, studiecirkel eller motionsskrivning, kontakta någon i styrelsen. Detsamma gäller om du bara vill kolla på lokalen när det inte är möte. Vår lokal är till för alla medlemmar i Vänsterpartiet.

Förutom det som står i kalendern har vi ibland Röd Lördag. Oftast brukar vi dela ut flygblad i Skövde centrum eller i Södra Ryds centrum, men vi kan också ägna oss åt någon annan utåtriktad aktivitet. Den behöver inte ens göras på en lördag … Hör av dig till [email protected] om du vill vara med. Kom gärna med förslag på vad vi kan göra!

Klicka på "Visa inaktuellt" för att se inaktuella poster, klicka igen för att dölja dem.

Visa inaktuellt

Söndag 11 juni 2017 kl. 16:00.
Grillkväll hos Dag och Elizabeth.
Ta med dryck och något att grilla. Dag och Elizabeth ordnar med potatissallad och fika.
Anmälan senast 10 juni till Dag (telefon 070 – 260 67 55 eller e-post [email protected]) eller till Elizabeth (telefon 0500 – 45 30 66 eller 070 – 494 40 96).

Tisdag 22 augusti 2017 kl. 18:30 i lokalen på Björkvägen 23.
Vi bjuder på fika.

Torsdag 21 september 2017 kl. 18:30 i lokalen på Björkvägen 23.
Vi bjuder på fika.

Onsdag 18 oktober 2017 kl. 18:30 i lokalen på Björkvägen 23.
Vi bjuder på fika.

Tisdag 14 november 2017 kl. 18:30 i lokalen på Björkvägen 23.
Vi bjuder på fika.

Torsdag 14 december 2017.
Pizzakväll.
Tid och plats meddelas senare.