Lokal

Vänsterpartiet Skövdes lokal ligger på Björkvägen 23 (vid Laketorget på Östermalm; karta finns längst ner på sidan). Där har vi våra medlems- och styrelsemöten. Kalender finns här: Kalender Skövde.

Ett sätt att ta sig till lokalen är med buss 4 från Skövde Resecentrum mot Hasslum. Gå av vid Björkvägen. Resan tar cirka fyra minuter. Lokalen ligger cirka 100 meter från hållplatsen.

Om du vill använda lokalen till någon aktivitet, till exempel politisk fika, temakväll, studiecirkel eller motionsskrivning, kontakta någon i styrelsen. Detsamma gäller om du bara vill kolla på lokalen när det inte är möte. Vår lokal är till för alla medlemmar i Vänsterpartiet.

Tove, Rickard, Annika och Erik med kaffe och tårta i vår röda soffa.Stolar och bord.Soffa.Fikaattiraljer.Prideflagga, insamlingsbössor och bild med texten Ett fritt Västsahara.Informationsmaterial.Bokhylla med böcker och pärmar.Boken Hundra år av gemenskap, svensk flagga och jordglob.Liten V-flagga och bild av Karl Marx.